Pages

Saturday, January 22, 2011

Kemahuan aku

Benda ni dah basi pon... tp aku da bgtau ade 2 benda nak citerkan...

Cermin mata baru... hahahhaha... riak2.. suka betul aku bab2 menunjuk2 ni... ader yg nak marah.. marah laa.. meluat... nak muntah darah... sila kan. hehehhe. cermin mata aku yg lama bole pakai lg. tp aku kan hap to date punye olang... haakk ptuihh!!. so kena la tukar setiap 2 tahun. kalau nak tgk cermin mata lama aku.. korang tgk la entri2 yg lama k. maleh aku nak menepek gamba kat sini. entri ni kan tuk yg baru2 je.. hahahhah riak lg... harga???? murah je.. org belanja kena la yg murah2.. untung2 taun dpn leh tukar lg... hahhahah riak..riak..






Ok... sedey skit tang ni... korang ingat tak aku ader citer nak beli notebook warna pink ala..ala girlish ni.. xder eh.. ader laaaaaa.. jap nk cari entri dia.. ni haa .. tp hajat aku nak memilikinye sgt la tipis.. uhuuuuhuhuh.. knp??? biarlah rahsia.. hahahhahha.. mahal la woiiiii... haish.. en roomate kata takyah la beli memahal... yelaaa... tang aku tu sume yg murah2.. tak bersyukur punye bini... bini mcm ni bg je kasut size 12 ke mulut dia.. aku bkn mcm bini yg tu ok.. i sgt laaaa puas ati dgn pembelian notebook ini.. sbb bkn pakai duit i... huahuahuahuaaa... so.... i bg nama kt notebook i ni MR BLACK... i like black tau... *tetiba like black*. ohya mesti korang tertanye2 kan kaya sgt ker laki ija tu... Helloooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... aku nak dpt benda ni bkn sehari dua mintak dapat ok.. 5 ke 6 taun lps aku citer nak benda ni tp.. baru skang ni aku dpt..
Aper pon en roomate sya sgt puas ati dan terima kasih byk2 la ye.. saye dah senaraikan brg2 yg saye nak dan mungkin akan dapt di tunaikan lebih kurang dlam 5 ker 10 taun lg... takper saye tungguuuuuuuuuuuu.... untung2 dpt BMW... buurrpppp****
i lap u la en roomate... (dah dpt barang baru la bleh lap2..hahahhaha)
****** Sgt2 thank q kat en rimau mamalisha aka jiran pagarku.. sbb susah payah g carik notebook ni tuk aku.. toce..toce.. jasa mu ku kenang...

No comments:

Post a Comment