Pages

Saturday, January 22, 2011

Hanya kami berdua..

Bismillahirrahmanirahim....
ehem..ehem.. *gatal tekak* uhuk..uhuk.. *batuk pulak*.. ngengada.. lempang laju2 kang baru tau..
hai korang!!!!.. (mcm upin ipin tak.. tetiap hari anak2 aku ngadap citer ni.. bosan!!)



Hari aper tah ari tu aku ngan en roomate telah berdating dating 'an' dan berdua duaan kt luar.. tujuan nye en roomate ajak aku carik kasut keja dia yg dah kopak sbb aku gelek ngan tayar keta.. ellehh tu semua alasan.. kalau dah nak beli tu beli je laa.. slah kan aku pulak.. ceh.. sila ampun kan kereta sy ok.



Pepagi buta tu aku anta anak2 g taska. so aku blh la ronggeng sampai tertonggeng ngan en roomate. memandang kan en roomate tetiba byk lak keja yg nk kena siapkan, so masa untuk ronggeng tu agak nak ke tgh ari skit.. dalam nak tunggu tgari tu aku pon buat2 la rajin kemas umah.. untung2 dpt upah... hahahhahhhaha


Yess!! aku berjaya membuat en roomate kesian.. tak kesian ko tgk bini dah mcm bibik.. hhahhahah... terpedaya akhir nye..
seperti biasa aper2 hal mesti gamba aku dulukan.. ko tgk seorg isteri yg setia menunggu en roomate memilih kasut.. takper2.. ko ingat aku bleh duk diam mcm tu kalau xder aper2... sori hokeyyyy... i bkn seorg penanti yg setia.. huahuahuaaa...
En roomate tgh nerai kasut.. kok iye pon naK beli yg baru, jgn la sepah2 kasut kat dlm mall.. kang akak klener tu main sapu je baru nyesal..
eeemmm ok tak kasut ni... cpt2 aku ok kan.. dah penat snbrnye.. tp mmg ok pon.. aku kan juruhias en roomate. sumer benda nak kena tanye aku.. kira ok la bleh aku pau dia setiap kali kena ikut dia beli brg.. hahhahah..
Ehhh... aper ni sebuk je nak tunjuk kaki jugak.. dah..dah.. kaki ko berkarat ok.. asal tetiba gamba ni warna dia mcm karat skit.. ceh!! sabotaj la ni...
alahaiii... nyampah nye tgk... ko ingat baju ko sesama kelabu taik kucing tu org heran laaa... huh!! kena la lentok2 lebih skit... kang tak dpt upah aku jd bibik td..
dah settle beli kasut en roomate, dia tanye nak beli aper2 ker??? auuwww.. tercabut gigi i sebatang bila dgr.. tp. aku sgt la baik hati masa tu kata xnk aper2.. ko tgk perempuan muslimah kan aku... cuma..... nak tgk wayang je... citer KHURAFAT... eeiiiii serammmmm...
tetiba en roomate dgn bangga nye ckp dia xmo tgk citer hantu.. kang memalam aku ngigau... helllooo saper yg ngigau ni... pastu dia suggest kt aku tgk citer omputih SEASON OF THE WITCH...
Kesimpulan citer tu....
lenkali jgn tanye aku nak citer ape ok.. buat sakit hati je... mmg khurapat betul la citer omputih tu... benci aku...

No comments:

Post a Comment