Pages

Tuesday, November 23, 2010

Sungguh melalaikan!

Balik je dr kampung pas raya aji ni aku da start penyakit M.. penyakit ni kalu sampai abis laaaa org lam umah ni. bila aku pikir2 blk la kan.. ader internet nih mmg melalai kan aku dr segala2 nye.. bkn nk kata aper laaaa, ceehhh...ayatt mcm bagus je kan. Pepagi aku da on komputer. pastu gatal tangan bukak fb. sambil2 bukak fb bole pulak merayau2 kt blog org.. ni pagi ni ye..PAGI!!! skali tgk2 jam da pukul 11am. nak mam.. betul la ko ni ija. kalu laa en somi tau ni keja aku tetiap pagi kompom dia suh aku keja kt kedai jual ikan dpn umah aku ni... adooiii!!..



Kalu kak miah a.k.a mama aku tau lagi la dia suh aku blk KAMPUNG jaga kedai.. hahahhah.. perkara ini harus di rahsiakan ok. jgn sesapa gatal nk sms en somi n mak aku kata aku sgt la bersenang lenang kt umah.. ngeh..ngehehehhe..



Dalam pada kata melalaikan tu aku bole pulak suh en somi adiahkan aku note book satu bila berday aku nnt.. mmg nk kena lempang budak ija ni.. kita tgk nnt en somi sanggup tak tunai kan hajat bini dia yg mengada2 ni..








"emmm en somi.... saye nk yg warna Pink tau! warna lain saye takmo.."







mana2 pon i ok je... aauwwwwww..

I Lap U lah!!!..

No comments:

Post a Comment