Pages

Monday, October 18, 2010

citer anak2..


hahhaha...ader otomen besar dtg puncak alam.. skang ni otomen ni stay kt umah aku. sesak nafas aku la bila otomen ni ader kt umah.. ini semua adalah anak bujang aku punye pasal. sambil jln2 kt pasar mlm dia leh nampak otomen ni.. aku nengok pon da seriau..compom dia nanges nak mendalah ni. Yesss!! tepat skali dia leh pegi dekat ngan otomen ni pastu siap tunjuk aksi otomen lg.. emmmm tanda nye mmg kena beli. en somi harap maklum, sila keluar kan duit anda.. sy mmg x bwk duit kalu g pasar mlm. hahahahhah...
Mendalah ni berbunyi.. so sampai je kt umah otomen ni berbunyi sampai nk tido.. penangan otomen ni mmg hazab.. jgn brani2 bentuh otomen dia ok. kang ader yg rasa penerajang kidal dia. tido pon ngan otomen.. sampai susu dia pon dia share ngan otomen... eeiiii geram nye aku!!. sampai lenjun otomen tu di bg nye minum susu. haiishh* mcm2..
Smlm aku ngan en somi kena sound ngan anak dara aku. eerrkkk terperanjat???? hahahha. sambil aku geli2..gurau2.. ngan en somi kt atas tetiba ader 2 org polis masuk ke bilik menyoal siasat...
polis pompuan: ni aper yg korang berdua buat ni haa????
polis lelaki: (sengeh2 pegang pintu kt tangan ader botol susu)
polis pompuan: dah..dah.. pegi turun.. buat aper kt atas ni..
hahhahaha...aku n en somi dgn segan silu nye turun la ker bwh sblm polis lelaki td tu tangkap aku berdua2 an..hikhikhik..
pengajaran: sila tutup pintu anda...hahahaha

No comments:

Post a Comment