Pages

Monday, October 18, 2010

Weekend


hai uolss...

lama x update kan. aku malas!!!.. ok x gitu. takde aper yg menarik perhatian aku. so lebih baik aku senyap jek. aku kalu da malas ko suruh la buat aper pon jgn harap aku nk buat.



owwhh.. ader satu citer pasl anak dara aku.. smlm dia ader pertandingan mewarna kt puncak alam ni.. dgn excited nye aku ni bgn pagi2 siap kan aper yg patut.. pastu sibuk la kejutkan sofea suh bgn mandi.. tetiba aku tergelak sensorg.. hehehhe... anak br tadika pastu masuk pertandingan mewarna, aku dah kalut mcm haper tah. sampai aku kena tegor ngan en somi.. "Aper yg ibu kecoh2 ni.. sofea tu bkn nye masuk pertandingan membaca ker, pidato ke.. mewarna laaaaaa... eiii.. bising tau!!" OOoooo..aku bisng eh. xper2 aku diam jek k.

sampai kt skolah tu aku diam.. hal anak2 sume dia buat. mandikan, pakai baju, basuh berak.. buat la ko bang. kang aku buat guna mulut lak ko ckp.. Malas!!!.. hehehehe itu adalah kata2 org merajuk yg x blh kena tegor.. Ehh, aku kan emo slalu.. xpaham2..



muka apak nye yg kena paksa bgn pagi.. nasib laa..




ibu n umar yg sentiasa menten cun..hehehheh


cik sofea yg excited nk mengaler

wahhhh..siap tunjuk kat ibu suh amik gamba.. dia rasa gamba kaler dia yg palig cun...

taraaaaaaaaaaa..... ini lah hasil nye.. setelah berpenat lelah mengaler..

anak aku 4 taun so kaler cm org 4 taun la eh.. wpon kt mata org lain x cantik. tp kt mata aku sgt la cantik. at least dia berani nk masuk pertandingan.. Good anak ibu.

sofea: ibu kakak kaler cantik x..?

ibu: cantikk..pandai kakak kaler.

sofea: ibu tipuuuu...td abah kata naper kakak kaler keluar2..

ibu: abah tu yg tipu.. abah x pandai kaler mcm kakak kan...

en somi>>> tlg jgn buat anak patah smgt ye...



No comments:

Post a Comment