Pages

Tuesday, October 19, 2010

Aper yg nk kena baca ni!!!

Help!!..help..!! aku serabut, fenin, gelabah, risau..eiii mcm2 la kt dalm bdn aku skang nih. aper??? kena sampuk?? oh tidak.. hantu pon x brani nk duk lam badan aku nih. sbb aku leh kuang mcm dia gak perangai nye. kira geng laa. aku serabut sbb aku x study aper2 pon lg for interview jumaat ni. adeiihhh!!! aku x suka laaa interview2 ni. apr aku nk bc ni. tolong la weiiii.. abis sume jabatan aku search.. tp x menampakkan hasil. uuaarrgghhhh!!!!! tensen la.


Aku tipom en somi dia kata baca je aper2. aper yg aku nk baca ni bang oiii.. mcm xnk pegi je laa. aku kalu org tu tanye saper retis2 yg tgh top ker, saper pelakon gelora di hati sara ker, anak aku minat citer aper ker.. blh la aku jwb. ni kang di tanye ni saper yg bunuh sosilawati.. haaaaaaa hazab pulak aku nk ngingatkan nama ni si peguam tu. dah la aku x brapa suka bc kisah2 mcm tu...


adoiiiiii...mcm mana ni.. duk kt umah ni pon aku rasa nk terberak dah. blm ngadap org interbiu tu lg..

doa2kan aku berjaya ye..

No comments:

Post a Comment