Pages

Thursday, December 30, 2010

Malaysia menang!!!


Semalam aku tgk citer tamil Shivaji the bos.. aku kalu tgk citer tamil, aku skali dah mcm tamil.. gelak besor2.. kaki duk kt atas kusi pastu mulut tak berenti bercakap.. ehh, knp mcm tu ha. aku mcm kena mandrem je.. hahahha.. tp citer tamil ni klash ngan bola Malaysia vs Indon.. so remote astro asyik berebut je ngan en roomate.. aku mmg kalah la kalu en roomate dah pegang remote. tensen. berjuta kali aku tanye en roomate bole ker malaysia menang.. sudah nye kena marah.. eellleehhh.. xper..xper..


Mula2 tu tgk bola sbb citer tamil ni start kul 9. separuh masa pertama tu alahaiiiii pemain malaysia sgt laaaaa aku geram.. asyik indon je yg byk nyerang. tp tabik ngan kepper malaysia en fahmi yg ensem (tetiba jadi ensem hahahha) sbb mempertahan kan tiang dan jaring gol dia.. huhuhuhu... padan muka ko kan indon.. fahmi dah pagor kwsan tu..hahahhha..


Start je kul 9 aku tukar citer en tamil aku. wahhh.. masa ni rasa mcm aku yg belakon.. ngeh..ngeh..ngeh.. hero citer tamil ni kalu dia yg berlakon compom ader angin2... keta terbang la... libas2 kain la... huhuhuhu..ilike. sbnrnye citer ni dah lama n aku dah byk kali tgk.. tp aku suka la kalu hero ni yg belakon. hahahah.. en roomate pon agak terpengaruh jugak la ngan aku.. skali bila tukar je bola.... Malaysia dah gol kan 1.. uwaaaaaaaaaaaaaaa... tak dpt aku nak ckp GOOOAAALLLLL!!!!!!!.. iskkhh tensen!


Tahniah lg skali to team Malaysia.. korang mmg powerrrr!!!.. SUPER POWERRRR!!!

eeeheemm... esk cuti eh??? sebuk je aku kan.. mcm keja..

No comments:

Post a Comment