Pages

Thursday, December 30, 2010

Hatiku telah dilukai

Jam menunjukkan jam 12 pagi.. ding dong... ding dong... bunyi jam di luar semakin rancak... Hati ku sangat sebak mengenangkan nasib diri.. haruskah aku terus hidup begini.... haruskah aku menelan segala kepahitan yg ader dalm hidup ku...tidakkkk... dah..dah.. jgn nak merepek. aku lempang kang.


Lps je aku bergossip ngan puan jiran sblh.. aku masuk umah dgn semangat nye ckp kt en roomate esk aku nak beli hp guna duit asb aku.. memula en roomate diam pastu tetiba dia ckp..

en roomate: kalau bkn keperluan tak payah beli. pakai je hp yg lama2 tu.. kalau tak nak pakai je hp abang skarang ni. biar abg pakai hp yg lama..

aku: alaaa.. keperluan la tu.. susah la nak taip2 msg. nak carik no org pon tak nampak. beli yg murah2 je.. bole eh...

en roomate: lain kali tak payah tanye kalau jwpn nye nak jugak...

aku: (dah bergenang air mata.... uwaaaaaaaaaaaaa... terus angkat umar naik atas tido..)


Tp... mata aku takleh nak lelap.. hati sgt sebak.. aku turun bwh bukak blog terus tulis... sedih la weiiii... aku sedih... ader rezeki nnt beli la ye ija... sabar byk2 k..

No comments:

Post a Comment