Pages

Tuesday, December 13, 2011

13.12.11................. wpon tak secantik no 11.11.11

13.12.11

Yeahhh.. its today. berday aku...
yang ke berapa??? usah kau bertanya.....
nampak cantik pulak no kali ni mcm turutan je..
aper yg ada di hari lahir aku.. nothing!!.. just wishig from fren.
Thank you so much..much.. :)
errr.. ayat aku ni mcm feeling2 sedey je.

Aper pon firstly nak ucap terima kasih yg tak terhingga kat mama sbb melahirkan aku..
kat ayah sbb mendidik aku hingga jd anak yg betul2 ada guna jugak kdg2.. hahahhah. ehh bkn slalu ker berguna..
pada adik beradik aku yg sentiasa paham perangai aku ni.. (degill)
Thanks All.. I luv u all so muchh.. and strong..

Lps tu nak ckp terima kasih kat en rumet. wish berday by msg kt phone.
kat anak2.. sofea wishh happy berday pg td...
oowwhhh touching... (itu pon aku yg bgtau arini berday aku..)
hahhahahahhaha... gile mengharap mak ko ada org wish thru mouth to mouth..

ada org tanye

tak celebrate ker???
jawapan nye
"TAK"

dapat hadiah tak???
jawapan nye
"TAK"

ehhh.. iye ker????
jwpn nye
"IYERR"

tak kisah la mcm2 mana pon .. aku tetap bersyukur masih ada yg sudi ingat berday aku.. kdg2 aku sendiri pon lupa pd member2, family, anak beranak punye berday..
tp........................... ai x penah lupa tau berday org kesayangan ai... huhuhuhu..


Happy Berday to me... semoga aku akan kekal dgn impian aku.. hanya Allah yg maha mengetahui... semoga aku sentiasa di bawah lindungan Allah swt dan di beri kesihatan yg baik utk meneruskan tugasku sebagai hambaNya.. amin..

sekian..

No comments:

Post a Comment