Pages

Wednesday, February 9, 2011

Tak seram ponnn...

Hidung aku tersumbat... so korg kena baca dgn cara idung tersumbat.

Minggu lps aku g tgk citer 'Kurapat'... pagi2 tu aku mintak izin kat en roomate nak g tgk wayang.. so sblm dia g keja tu harus la kena cium tangan kan... tp kali ni aku punye cium sampai ke siku.. hehehheh.. maklumla nak beronggeng ngan kengkwn.. cium ade makna.. sila hulurkan duit kertas warna biru2 cair tu sekeping 2 bole??? hahahha..

Citer blm start lg dah ramai jugak la yg merapat kan diri kt couple memasing.. seram la katakan... eiii. paakal aku g ngan member.. kalau g ngan en roomate... emmmm... bknnye rapat lg da. terus amik serapat aku jam2 tu jugak ..ahaks... hahahhah...


Ramai org kata citer tu seram gileeeeeeeeeeeeee... tp aku tgk dgn x brapa nak feel sbb lam panggung tu majoriti nye budak skolah. aarrghhh.. nak je aku lempang mulut sensorg masa tu.. bleh plak diorg borak2 sambil gelak2 masa antu tu kuar.. aku rasa mcm tgk citer mr bean.
Tapi asalkan antu tu kuar aku jerit.. asalkan aku jerit antu tu kuar... sah penakut.. seram ke tak seram sebenarnye ni.. ker diorg lg seram dgr aku jerit. hahahhaha..


ok la senang citer ... citer kurapat ni takla berapa nak seram masa aku tgk tu... maybe tgk waktu siang. pastu ramai lak budak2 skolah yg mcm tgk disney chanel. tp kalau ko bg aku tgk lg skali kat umah.. pukul 12mlm... pastu tutup lampu...air milo segelas.. kacang panggang semangkuk... compom seram gilerrr... tp en roomate mesti ader sblh aku... hahhahah.. motip en roomate kena ader.. senang la nak rapat2 bila antu tu kuar... hahhahahha... baru ader feellllllll.... muahahahhahah..


hidung aku ni makin tenat tersumbat nye..

No comments:

Post a Comment