Pages

Tuesday, February 1, 2011

Aku sgt terharu...

Baca tajuk je mesti korang da meleleh air matakan... xpe2 aku paham.. korangkan sentiasa di sisiku... muahahah.. riak.. belagak...poyo... ok semua itu ciri2 saye... sila jgn tiru..


Aku terharu sbb blog aku yg kusam dan masam tp kenkdg manis ni ader org jauh view... sgt la terharu... harus la ober de sea khannn... nama pon jaauuuuuhhhh... hahahhaha... tak kisah la u nak follow ker x ker.. sekadar view 2 saat pon aku dah terharu sgt.. dr mana???? biarlah rahsia... i sorang je yg tau ok... *muntah ijau kan..


tak kisah la kalau ader yg ckp ellehh baru sorang 2 view blog ko, ko dah meroyan macam haper... aku ni follower sampai riban2 takder kisah pon...

ok, tp mak sentap eh ayat2 mcm tu... ader mak kisah ker kalau PENGIKUT ko sampai riban2.. plss say thanks pada follower ko yg sampai juta2 tu k.

ehhhh.. ter emo lak. aku ni kalau dah sentap kulit badan leh jd warna ijau.. so jgn memain ok..

sori2 ye... kita sambung blk..


Tp kan... aku lg terharu bila ader jugak kwn2 yg kt luar tu sudi baca, view, jengah kejap kat blog aku ni... Terima kasih la byk2 kalau blog aku ni menceriakan hidup anda... hahahha bajet ko hartis ija.. nak ceria2...


Opppssss... Aku lg sgt2 terharu bila...............

En roomate baca blog aku sambil kulum2 senyum... pastu jeling2 juling kat aku.. perhal ntah..

No comments:

Post a Comment