Pages

Thursday, January 6, 2011

Tido petang

Nak bgtau jugak... td aku mimpi.. tido petang ni td haa. dalam mimpi ni pelakon2 nye adalah.. ayah, pakndak n aku...

mimpi dia mcm ni.... aku kena anta aper tah kat ader satu tempat ni... ayah ngan pakndak aku dah ader akt sana.. tempat yg nak kena antar ni jalan dia macam penuh ngan lumpur. aku pon bwk la kancil aku tu redah lumpur.. tetiba keta aku mampussss.. start2 tak bole.. aperhal lak ni... aku dah cuak.. tetiba pakndak aku dtg.. tak tau datang dr mana... rasanye tak sampai lg tempat tu...

pakndak aku dah takut2 kan aku... eh mcm antu lak.. main takut2... sklai tu pndak aku ckp....


"dik... tukar je la keta ni ngan JAZZ... nnt pakndak bgtau saheran.."

ermmm..mana pakndak aku tau nak tukau jazz ni... ermmm.. tgh feel2 bawak jazz tetiba en roomate tipon... hahhahahhaha.... mongokkkk sampai termimpi2 nak JAZZ... kompom la tak dpt...

scary tak citer mimpi ni.. scary khannnnn!!!!!.. kalau dapat lg scaryyyy...

jgn tido petang... pahammm

No comments:

Post a Comment