Pages

Tuesday, January 4, 2011

Sofea dah belajar kat Tadika...




Semalam first day sofea masuk tadika untuk 5yrs punye.. anak aku ni en roomate suh masukkan kt tadika Pasti.. sofea punye la xcited nak pakai tudung pegi skolah.. so kalu yg pakai tudung g skolah ni kira skolah yg mcm Pasti, little khalif... pastu byk lg la.. aku pon tak hengat. alasan en roomate suh anta kat skolah mcm ni biar senang sofea ajar aku baca doa nnt.. elllehhh...






Aku nak amik gamba dia pegi skolah pg td, tp uniform skolah x dpt lg so dia pakai baju kurung biasa je la buat masa ni ngan tudung aku yg mcm nak kusam tu.. aku tak sempat nak belikan dia tudung tuk budak2. aku kan manjang nye penyibuk.. bkn sibuk eh. hahahha. jadi nye xder la amik gamba. nanti bila dia dah pakai uniform aku hapdate k.






Pastu semalam cikgu kat skolah tu suh aku isi borang n kena ader gamba ukuran pasport.. citer pasal gambar ni nak bergaduh jugak ngan en roomate.. aku ni mmg suka bergusti la kalu ngan en roomate. benci laaa.. geram aku. malam td aku nk bwk sofea g amik gamba.. tetiba dia ckp




"bkn bole amik gamba tu sendiri ker??? org2 yg kat opis abg tu amik sendiri je.."




masa ni darah aku dah mcm br nak menggelegak...




"kalau mcm tu abg amikkan la.. dah siap nnt bgtau." masa ni aku dah sipa pakai tudung tinggal nak start keta je..




" abg mana reti"




daah.. duk kata member kt opis dia amik sendiri.. bila aku suruh dia tak reti. so akang nak kena panggil member opis dia tu dtg umah aku ker. ehh..plsss laaa eh aku mmg tak leh terima jwpn yg mcm ni... hangin...




dia pon tak puas ati ngan aku....




"member abg tu amik kat opis"




so.... nak suh aku g opis dia ker amik gamba sofea ni... dah cukup.. aku start keta terus g kedai gamba. tak sampai 5 min gamba siap... bayar RM10.. aper susah.. hish tak paham laaaa...



Ini la gamba yg konon nye bole amik sendiri kt umah..





Bila tgk gamba sofea masa kat kedai tu sejuk ati aku skit. comel anak ibu.. manis..

No comments:

Post a Comment