Pages

Monday, December 13, 2010

Aiiiyyarrkk..



Aku tak tau aper motif umar tido mcm nih.. ok aku dah paham.. kalu korang demam, pastu nak bg demam korg kebah. korg kena tido gaya mcm ni.. tadi aku rasa dahi dia mcm dah kebah skit.. hahaha.. sian aku tgk otomen aku nih... dia tido gaya tonggenggg macho ni dr pukul 130 tghari td sampai la skang lom bangun lg.. masi posisi yg sama. badan dia sgt penat sbb tak tido da 2 ari.. cara mak dia tido bila tak tido 2 ari jaga dia korg takyah tanye k.. kang ader yg sentap...




Tengah hari tadi aku nak masak. bukak esbok skali ader menatang 2 ekor nih. nak je aku masak menatang ni.. sofea...sofea... kot iye pon ko nak sejuk kan menatang nih jgn la dlm peti ais ibu... gggrrrrgr... geram betul la aku ngan sofea ni. ader skali tu dia letak bantal busuk dia lam esbok nih... nak je aku masuk kan dia skali lam ni.. haih..mcm2 la ko nih kakak.



No comments:

Post a Comment