Pages

Thursday, November 11, 2010

Dah balik ker sarang

halluuuuuuuuuuu.... lama x jumper ehhhh.. yela..yela aku tau korang rindu. asal lak nk rindu bkn nye haku x hapdate pon buku ngumpat aku nih. ok..ok, aku da blk ker umah mcm biasa menjalankan aktiviti mengemas, membasuh, melipat, menyidai, mengangkang, membungkang...haaa byk lg aktiviti x brapa sihat aku ni tp jgn la ketara sgt citer kt org kan. aku kan low profile..hakhakahktuiiiiiiiiii..

Dari johor smlm aku x nyinggah mana2 sampai la ke kelompor.sian aku kan. 5jam duk lam keta sampai keras beku. nk kencing pon tahan laaaa ko ija sampai umah. en somi x mo berenti walau sesaat pon. nk cpt sampai katanye.. ellehhh takut la tu kalu berenti kang aku nih mcm kelahap lapo nk beli mcm2 pastu x abis. hikhiiii.. itu habitat saye ye tuan2 dan puan2.. jgn tiru ok. sampai je KL aku pon berenti la kt umah akak aku kt Bdr. Saujana Putra untuk mkn malam. emmm...aku kan nk senang je sampai umah kang terus terbongkang. aper susah..

ok la aku nk bgtau aku da blk ke sarang .. so no more laut ok.....

No comments:

Post a Comment