Pages

Thursday, September 30, 2010

Aper Kes???

Ini bkn kes dera, kes merajuk, atau kes aper2 pon.. ini kes ngantuk berlebihan.. hahhahah. terlampau penat agak nye. aku carik dia merata dr atas sampai bwh x jumpe. tanye umar mana kakak.. umar tunjuk kt aku jari telunjuk dia kt bibir sambil "ssshhhhh".... aper kes lak ni.???



sila abai kan sepentot dia yg kaler ijau itu..

laaaaaaaaaaaa.. ruper nye ini la kes nye. kalu aku tak sedar mau nye dia tdo sampai ptg kt situ. kakak..kakak..punye la besor katil abah ko belikan. naper la kt situ jugak ko nk landing. aku rasa dia gaduh ngan umar laa.. huhuh.. pastu aku kejut kan n tanye naper kakak tido sini..??? kakak nantuk la ibu.. jgn la kacau.. ok aku x kacau.... ader stgh jam dia kt situ aku da x sampai ati. aku angkat terus letakkan kt sofa...

sekian...


No comments:

Post a Comment