Pages

Tuesday, August 31, 2010

Merdeka!!

Mata aku da ngantuk tp sofea x tido lg.. tgk sarjan hassan kt tv ngan en somi.. bile tgk citer2 mcm ni aku rasa syukur pd Allah apabila dilahirkan malaysia da merdeka.. dulu telepon pon xder. kalu mati ker sakit ker susah nk bgtau sedara mara..Merdeka!! Merdeka!! Merdeka!! sambutan merdeka taun ni di bln pose.. so, xder makna nye nk berkonsert bagai.. aku lg suker mcm ni.. xder la ramai sgt yg mabuk sana sini.. kalu ader pon org yg x merdeka nama nye tu..

Merdeka kah kita???? kalu di fikirkan byk benda yg kita blm merdeka. itu pd pendapat aku la.. maybe diri aku sendiri pon blm merdeka. kdg2 istilah merdeka pon belum tentu ramai yg tau.. so, moh kita pikir ramai2 eh.. aper maksud merdeka pd diri kita... negara.. tanah air kita...

nite..nite..

No comments:

Post a Comment